اکسون های تقلبی را بشناسید !

اکسون های تقلبی را بشناسید !

with بدون دیدگاه

همزمان با افزایش نرخ ارز و گران شدن محصولات برند‌های اصلی پوشاک داخلی و کاهش توان خرید مردم و سازمان‌ها و شرکت‌ها، شاهد رکود اقتصادی مشهود و کاهش حجم فروش تولیدی‌های پوشاک معتبر هستیم.

تولیدی پوشاک اکسون نیز در این میان از باقی برند‌های معتبر مستثنا نیست تا جایی که چندی پیش تولیدی پوشاک اکسون به صورت رسمی نامه‌ای را صادر کرد و به اطلاع مشتریان عزیز و وفادار خود رساند که بر اساس مشاهدات و خبر‌های رسیده از طرف خود مشتریان، برخی افراد سودجو و متقلب اقدام به راه‌اندازی سایت‌های مشابه با نام اکسون و ارائه محصولات بی‌کیفیت از نظر پارچه و دوخت کرده و خود را نماینده فروش محصولات تولیدی پوشاک اکسون معرفی نموده‌اند. در چنین شرایطی از میان تمامی راهکارها٬ یکی از راه‌هایی که هر تولیدی لباس کار معتبر در دستور کار خود قرار می‌دهد، اطلاع‌رسانی به مشتریان وفادار خود می‌باشد. هرچند پوشاک اکسون با قبول شرایط اقتصادی موجود، راه کار‌های جهت روی آوردن به محصولات ارزانتر با انجام برخی اقدامات مانند تولید انبوه لباس کار نموده تا همزمان با افزایش حجم فروش، کاهش هزینه‌هایی از قبیل هزینه‌های لجستیک و دستمزد دوخت و سایر امور موجود در زنجیره طراحی تا تولید و پخش محصولات میسر شود.

ولی اگر بیشتر دقت کنید خواهید دید که محصولات با کیفیت پوشاک اکسون که همیشه مظهر فروش محصولات با برند اصلی بوده و ضمانت اصالت کالا را جزء یکی از ادعا‌های خود همیشه به دوش می‌کشیده و همین این ادعا را نیز وجه تمایز خود با دیگر فروشندگان لباس کار میدانسته که اکثرا به صورت واسط فعالیت می‌نمایند که خود این امر موجب افزایش غیرمعقول قیمت محصولاتشان می‌شود.

پوشاک اکسون قضاوت در خصوص این ادعا را به عهده مشتریان عزیز خود گذاشته و مانند همیشه سعی در ارتقا کیفیت محصولات خود خواهد داشت.

در آخر یاد‌آور می‌شویم تنها سایت پوشاک اکسون به آدرس‌های https://axoun.ir و https://axoun.com و راه ارتباطی با ما در فضای مجازی، تنها با شماره همراه ۰۹۱۲۶۹۴۹۷۰۱ ( مهدی محمودی ) خواهد بود.

از سایر محصولات اکسون دیدن فرمایید