جهت مشاهده مدل های مانتو فرم ، شامل : مانتو فرم ، مانتو اداری ، مانتو فرم بیمارستانی و مانتو فرم هواپیمایی بر روی تصاویر زیر کلیک نمایید :

مانتو فرم اداری ، مانتو فرم ادارات ، مانتو فرم کارمندی ، مانتو فرم آژانس هواپیمایی ، مانتو فرم اداري ، مانتو فرم مدارس ، مانتو فرم اداري ، مانتو فرم اداری
مانتو فرم
مانتو اداری ، مانتو اداری ایرانی ، مانتو اداری فرم ، مانتو اداری جدید ، مانتو اداری و رسمی ، مانتو اداری بارداری ، مانتو اداری زنانه ، مانتو اداری تابستانه
مانتو اداری
مانتو فرم بیمارستانی ، مدل مانتو فرم بیمارستانی ، مانتو بیمارستانی ، مدل مانتو بیمارستان ، مدل مانتو بیمارستانی ، لباس فرم بیمارستانی ، لباس فرم بیمارستان
مانتو فرم بیمارستانی
مانتو فرم هواپیمایی ، مدل مانتو فرم هواپیمایی ، مانتو فرم آژانس هواپیمایی ، مدل مانتو فرم آژانس هواپیمایی ، عکس مانتو فرم آژانس هواپیمایی ، مانتو هواپیمایی
مانتو فرم هواپیمایی

نکاتی درمورد انتخاب مانتو فرم :

مانتو فرم اداری یک لباس اداری رسمی و در عین حال زیباست که اغلب در محل کار در شرکتها و ادارات موسسات خصوصی و دولتی استفاده می شود.مانتو فرم اداری با وجود اینکه بیشتر به عنوان لباس کار از آن استفاده می شود ولی تاثیر زیادی در شکل و ظاهر فرد می گذارد و اگر مطابق با استانداردهای روز انتخاب نشود خوش پوشی فرد استفاده کننده به نحو زیادی می کاهد.* امروزه استفاده از لباس فرم براق با وجود اینکه بسیار در شرکت ها استفاده می شود ولی باید گفت مانتو فرم براق از رسمی بودن آن می کاهد.

* در خرید مانتو فرم اداری و یونیفرم اداری توجه کنید که چه نوع مانتویی به شما بیشتر می آید، شاید خیلی از افراد بگویند همین که مانتو فرم باشد کافیست ولی باید به این نکته توجه کرد که مانتو فرم اداری و لباس فرم در جایی استفاده می شود که نه تنها نشانه شخصیت شماست بلکه نشانه منزلت و شان شرکتی که در آن مشغول کار هستید می باشد .

* مانتو های فرم اداری معمولی رنگ های تیره دارند و پارچه های آنها ساده تر است، بنابراین مانتو های فرمی که رنگ روشن و طرح دار یا براق نمی توانند گزینه مناسبی برای ادارات باشند.

* افرادی که قد متوسط یا کوتاهی دارند با ید توجه کنند که استفاده از مانتو های فرم اداری بلند برای آنها بهتر و مناسب تر است. البته افراد بلند قامت نیز باید از مانتوهای کوتاه استفاده کنند.

* باید توجه داشت که کاملا مانتو اندازه شما باشد، بیش از حد گشاد یا تنگ بودن ان تصویری زشت از شما ارائه خواهد داد.

* باید دقت شود که اندازه آستین مانتو نباید خیلی بلند باشد تا موجبات ناراحتی را فراهم آورد.

* با وجود اینکه رنگهای مختلفی در حال حاضر وجود دارد ولی در خرید باید توجه کرد که مطابق با شئونات شرکت باشد؛ گرچه در برخی شرکتها خودشان قوانین و رنگهای مخصوصی دارند که طبق آن باید مانتو و لباس فرم اداری انتخاب شود. البته انتخاب رنگهای تیره برای باعث دیر کثیف شدن آن نیز می شود.

* همچنین انتخاب جنس مناسب نیز باعث دیر چروک شدن و بادوام بودن آن می شود.

* در سِت کردن مانتو فرم با دیگر پوششها باید توجه شود که لباسهای دیگر نیز با همدیگر تناسب داشته باشند. مانتو های اتوکشیده به همراه کفش های واکس خورده و مقنعه های مرتب از شما یک فرد رسمی و مرتب در محل کار می سازد.

* باید مناسب محافل رسمی و ارباب رجوع باشد، چرا که در هنگامی که مشتری وارد سازمان یا شرکت می شود قبل از هر صحبت یا خواسته ای چشمش به لباس فرم اداری شما می افتد، باوجود اینکه برخورد مهم است ولی نوع مانتو و لباس فرم بسیار تاثیر گذار می باشد.


آشنایی با واژه مانتو :

کلمه ی مانتو در حقیقت از کلمه ای فرانسوی به معنی كت مشتق شده و جالب است بدانید به همين دليل در قدیم به خياط‌ های زنانه ‌دوز ، مانتودوز گفته مي ‌شده است.در حال حاضر در موزه های هنر ، تنها نمونه‌هاي معدودی از لباس‌های زنانه بلند به نام مانتو که متعلق به قرن هفدهم ميلادی است وجود دارد.به عنوان نمونه در نمايشگاه لباس موزه هنر مترو پوليتن ، میتوانید يك مانتوی پشمي قلاب‌دوزی شده و همچنين يك مانتوی ابريشمی به رنگ صورتی را ببینید که متعلق به سال 1708 میلادی هستند!

جالب است بدانید در گذشته به لباس ‌های مجلسی بلند كه دنباله آن روی زمين كشيده می شد نیز مانتو گفته می شد. همچنین در اواخر قرن هجدهم ميلادی از مانتو به عنوان يك پوشش متداول براي مكان‌های رسمی استفاده میشد و نخستين بار در دادگاه‌ ها مورد استفاده قرار گرفت.

اینطور به نظر میرسد که آنچه امروز در بسياري از كشورهای اسلامی به عنوان مانتو شناخته شده است ، نامش را از لباس های قدیمی اروپایی برگرفته باشند.