فعالیت های شرکت اکسون در زمینه تولید لباس فرم ، لباس کار و مانتو فرم به شرح زیر می باشد:

مدیریت شرکت اکسون با تجربه ای دیرین و سابقه ای بیش از 40 سال در صنعت تولید و توزیع پوشاک اداری و تشریفات فعالیت دارد. موضوع و حوزه اصلی فعالیت شرکت در زمینه های دوخت ، مد و پوشاک اداری و تشریفات آقایان و بانوان است ، اما فعالیت اکسون به این محدود نمانده و در زمینه تولید لباس صنعتی و ایمنی برای کارکنان سازمانها و کارخانجات ، شرکتهای دولتی و خصوصی ، مدارس ، آژانسهای هواپیمایی ، بیمارستانها ، بانکها و … در سراسر ایران فعالیت دارد.

شرکت آکسون با گردآوری طراحان هنرمند ، برشکاران حرفه ای با دوختی عالی ، کیفیت بالا ، قیمت مناسب ،تنوع در طرح و سرعت در تحویل سفارشات آماده خدمت میباشد.

اندازه گیـری


اندازه گیری مناسب با سایزهای متفاوت اشخاص مستلزم دقت نظر بالایی است که با جلب نظرو هماهنگی قابل انجام است. به همین منظور تیم اندازه گیری تولیدی اکسـون با عنایت به ساعت کاری مشتری در محیط کار و یا با مراجعه حضوری مشتریان به محل شرکت در زمان تعیین شده اقدام به این امر خواهد نمود.

مشـاوره


مشاوره در تهیه و تولیدات این شرکت (تولید لباس فرم ، لباس کار و مانتو فرم) از قبیل نوع پارچه ،رنگ بندی ، طرح و مدل در الویتهای اولیه ما میباشد که همواره تولیدی اکسـون این اصل را بعنوان راه گشای روند صحیح تولیدات مد نظر قرار خواهد داد و نتایج حاصله از مشاوره محصولی است زیبا ، با کیفیت ودر عین حال جلب نظر مصرف کننده میباشد.

طـرّاحی


طرّاحي از نظر رنگ بندی و مدل در انواع  پوششها مورد توجه قرار داشته  و در البسه های مردانه مخصوصا كت وشلوار می بايستی با رعايت شئونات محيط كاری و با الگو گرفتن از نيازهای جامعه امروزی مد نظر قرار گيرد. در صورت نياز، كارشناسان تولیدی اکسـون در انتخاب طرح و مدل و رنگ ، ايده های شايسته ای را به شما ارائه خواهند داد.  ضمن اينكه سلائق مشتريان هم برای ما قابل احترام بوده و اميد است بتوانيم با همفكری محصولی قابل قبول ارائه دهيم.

کنتـرل کیفیّت


کنترل کیفیت در طول مراحل تولید و دوخت محصول (تولید لباس فرم ، لباس کار و مانتو فرم) مورد توجه دقیق کارشناسان تولیدی اکسـون قرار دارد و پس از تولید ، کنترل و باز بینی اساسی صورت می گیرد تا بتوانیم محصولی متناسب و قابل قبولی ارائه نمائیم.